loading...

وب روز

آموزش طراحي سايت و سئو

بازدید : 41
11 زمان : 1399:2

رپورتاژ چيست و چه تاثيري بر سئو دارد؟

يكي از روش‌هايي كه سال‌هاي متمادي به عنوان تبليغ غير مستقيم استفاده مي‌شد، انتشار ريپورتاژ يا Advertorial بود. گزارش يا داستاني كه در روزنامه و نشريات با ظاهر بي‌طرفانه چاپ مي‌شد و ذهن خوانندگان را به سمت خاصي جهت مي‌داد. حالا با ظهور اينترنت امكانات تبليغاتي بي‌شماري در اختيار افراد قرار دارد. در اين مقاله بررسي مي‌كنيم كه رپورتاژ چيست و از تاثير رپورتاژ بر سئو و رتبه وب سايت آگاه مي‌شويم.

بازدید : 38
11 زمان : 1399:2

منظور از خدمات سئو چيست؟

اين روزها مفهوم سئو براي بسياري از صاحبان كسب‌وكارها آشنا است و همه فكر مي‌كنند به خدمات سئو نياز دارند. رسيدن به رتبه‌هاي بالا در صفحه نتايج موتورهاي جست‌وجو براي همه يك هدف مهم است و بعضا مبالغ هنگفتي را هم در اين راه صرف مي‌كنند. با اين حال، معناي دقيق خدمات سئو و بهينه سازي سايت ، انواع خدمات سئو و هزينه خدمات سئو براي خيلي‌ها روشن نيست.

بازدید : 63
11 زمان : 1399:2

سئو فني چيست و چگونه انجام مي‌شود؟

تا به حال موارد بسياري را در زمينه سئو وب سايت با هم بررسي كرديم اما هنوز به اولين و مهم‌ترين گام در بهينه‌سازي نپرداخته‌ايم. قبل از اين كه پروژه سئو براي يك سايت شروع شود، بايد اساس و بنيان آن را محكم بنا كنيم. سئو فني يا سئو تكنيكال همين چارچوب محكم را ايجاد مي‌كند. بدون اين كه بدانيم سئو فني چيست دانش‌مان در اين زمينه ناتمام خواهد بود.

بازدید : 24
11 زمان : 1399:2

گوگل عاشق لينكدين است! يك شبكه اجتماعي با دامين آتوريتي بالا كه صاحبان مشاغل و حرفه‌اي‌ها در آن فعاليت مي‌كنند، پر از محتواي تازه و مفيد است و تعاملات بسياري در آن انجام مي‌شود. با همه اين توضيحات به نظرتان تاثير لينكدين بر سئو سايت چيست؟ با هم به بررسي دقيق اين مسئله مي‌پردازيم.

بازدید : 43
11 زمان : 1399:2

ارتباط سئو و برندسازي

دقت كرده‌ايد اين روزها همه چيز به همه چيز ربط دارد!؟ خود من چند وقتي است در مورد ارتباط سئو با موضوعات بسياري مقاله نوشته‌ام! جذاب‌ترين اين ارتباط‌ها به نظرم ارتباط سئو و برندسازي است. ارتباط سئو و برندينگ يك رابطه دو سويه و قدرتمند است كه مي‌تواند به موفقيت يا شكست يك سازمان منتهي شود. در مورد مفهوم سئو و بهينهسازي براي موتورهاي جست‌وجو قبلا مفصل صحبت كرده‌ايم. حال بايد ببينيم معناي برند و برندسازي چيست و سپس تاثير سئو بر برندسازي و تاثير برندسازي بر سئو را بررسي كنيم.

بازدید : 44
11 زمان : 1399:2

تاثير لينك نوفالو بر سئو چيست

اگر مقالات قبلي ما را درباره لينك بيلدينگ و انواع آن خوانده باشيد، حتما از ميزان اهميت لينك‌ها اطلاع داريد. لينك‌سازي كار تخصصي و پيچيده‌اي است كه در حال حاضر بيشترين تاثير را بر سئو سايت دارد. لينك‌هاي باكيفيت سرمايه‌هاي هر سايت هستند و اعتبار آن را براي موتورهاي جست‌وجو بيشتر مي‌كنند. چنان كه مي‌دانيد اين لينك‌ها به دو نوع فالو ‌follow و no‌follow تقسيم مي‌شوند. در ادامه به معرفي هر يك از اين انواع مي‌پردازيم. تاثير لينك نوفالو بر سئو را بررسي مي‌كنيم و در نهايت نكات مهمي را درباره تاثير لينك no‌follow بر سئو مطرح خواهيم كرد.

بازدید : 40
11 زمان : 1399:2

آيا ساختار url بر سئو سايت تاثير مي‌گذارد؟

در مقاله‌هاي قبلي در مورد ساختار و اجزاي url مناسب مفصل صحبت كرده‌ام. اين بار مي‌خواهم به تاثير url بر سئو بپردازم و بهترين روش‌ها و ترفندها را در اين مورد بيان كنم. همچنين در نهايت تاثير تغيير url بر سئو را بررسي مي كنيم.

بازدید : 87
11 زمان : 1399:2

آموزش بهينه سازي انكر تكست يكي از مهم‌ترين موارد در سئو وب سايت است كه بسياري اوقات ناديده گرفته مي‌شود. رويكردهاي مختلفي در مورد بهينه سازي انكر تكست ها وجود دارد. در اين مقاله من حاصل تجربيات و مشاهدات گروه وبنا را در اختيارتان قرار مي‌دهم؛ نكاتي كه در پروژه‌هاي مختلف با آن‌ها برخورد داشته‌ايم و استراتژي ما را در مورد متن لينك‌ها شكل داده‌اند.

بازدید : 37
11 زمان : 1399:2

بازاريابي سئو چيست؟

در مقاله‌هاي قبلي به مفهوم سئو يا بهينه‌سازي براي موتورهاي جست‌وجو پرداختيم. مي‌دانيم كه سئو شامل مجموعه‌اي از تكنيك‌ها و راهكارها است كه مي‌توانند يك وب سايت را به رتبه‌هاي برتر در صفحه نتايج موتورهاي جست‌وجو برسانند. امروز قصد داريم به بررسي مفهوم بازاريابي سئو بپردازيم. مفهومي كه كمتر در فضاي آموزش‌ها به آن پرداخته شده است.

بازدید : 42
11 زمان : 1399:2

مهمترين نكات درباره استراتژي سئو 2020

آغاز سال نو ميلادي نزديك است و بسياري افراد در سراسر جهان مشغول برنامه‌ريزي و تدوين استراتژي‌هاي كاري براي سال جديد هستند. جامعه سئو نيز از اين قاعده مستثني نيست. از همين حالا حدس و گمان‌ها در مورد تغييرات الگوريتم‌ها در سال آينده شروع شده است و كارشناسان مختلف، در مورد فاكتورهاي رتبه‌بندي موتورهاي جست‌وجو بحث مي‌كنند. براي كسب موفقيت، لازم است همه وبمسترها، استراتژي سئو 2020 و برنامه‌هاي بهينه‌سازي سايت خود را بازنگري كنند و در صورت لزوم، تغييراتي را در نظر داشته باشند.

تعداد صفحات : 6

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 99
  • بازدید سال : 499
  • بازدید کلی : 5416
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی