loading...

وب روز

آموزش طراحي سايت و سئو

بازدید : 28
11 زمان : 1399:2

شركت هاي طراحي سايت

آيا با شركت هاي طراحي سايت آشنا هستيد؟ تا به حال براي سفارش طراحي سايت اقدام كرده‌ايد؟

اگر تا كنون به فكر طراحي يك سايت براي شركت خود افتاده باشيد حتما با تبليغات متنوعي مواجه شده‌ايد. اين تبليغ‌ها پيشنهادهاي مختلف و وسوسه‌كننده‌اي ارائه مي‌دهند كه مي‌تواند براي مشتريان گيج‌كننده باشد. دامنه قيمت‌ها و امكانات پيشنهادي آن قدر گسترده است كه اعتماد كردن به بعضي از شركت‌ها را دشوار مي‌كند. يك راه خوب براي داشتن انتخاب مناسب، شناسايي ويژگي‌هاي شركت هاي طراحي سايت معتبر است. در ادامه اين ويژگي‌ها را با هم بررسي مي‌كنيم.

شركت هاي طراحي سايت

آيا با شركت هاي طراحي سايت آشنا هستيد؟ تا به حال براي سفارش طراحي سايت اقدام كرده‌ايد؟

اگر تا كنون به فكر طراحي يك سايت براي شركت خود افتاده باشيد حتما با تبليغات متنوعي مواجه شده‌ايد. اين تبليغ‌ها پيشنهادهاي مختلف و وسوسه‌كننده‌اي ارائه مي‌دهند كه مي‌تواند براي مشتريان گيج‌كننده باشد. دامنه قيمت‌ها و امكانات پيشنهادي آن قدر گسترده است كه اعتماد كردن به بعضي از شركت‌ها را دشوار مي‌كند. يك راه خوب براي داشتن انتخاب مناسب، شناسايي ويژگي‌هاي شركت هاي طراحي سايت معتبر است. در ادامه اين ويژگي‌ها را با هم بررسي مي‌كنيم.

ويژگي‌هاي شركت هاي طراحي سايت معتبر

شركت هاي طراحي سايت معتبر ويژگي‌هاي متعددي دارند. موارد زير بعضي از مهمترين ويژگي‌هاي اين شركت‌ها هستند:

سابقه و نمونهكارها

بياييد فرض كنيم كه شما قصد داريد يك سايت براي كسب‌وكار خود راه‌اندازي كنيد. با يك جست‌وجوي ساده در گوگل با فهرستي از شركت‌ها مواجه مي‌شويد. اولين قدمي كه بايد برداريد، بررسي سابقه و نمونه‌كارهاي آن‌ها است.

شركت هاي طراحي سايت معمولا لينك بهترين نمونه‌كارهاي خود را در سايت خود مي‌گذارند. از اين طريق مي‌توانيد سطح و زمينه كاري شركت مورد نظر را تشخيص بدهيد. البته شركت‌هاي حرفه‌اي با تيم طراحي سايت متخصص، مي‌توانند هر نوع سايتي را با قالب‌هاي آماده يا به صورت اختصاصي براي‌تان طراحي كنند اما براي مثال اگر قصد راه‌اندازي يك وب سايت فروشگاهي را داريد، مي‌توانيد بررسي كنيد كه آيا شركت مورد نظر در اين زمينه تجربه‌اي دارد؟ اين تجربه تا چه حد موفق بوده است؟

ويژگي هاي شرمت هاي طراحي سايت

بعضي از شركت‌ها خود را متخصص طراحي نوع خاصي از سايت مي‌دانند يا براي نوع خاصي شناخته شده‌اند. با بررسي سابقه و نمونه‌كارها مي‌توانيد تشخيص بدهيد اين ادعاها چقدر درست است.

ميزان تجربه و تخصص تيم فني

شركت هاي طراحي سايت معمولا رزومه كوتاهي از اعضاي تيم فني خود در سايت‌شان قرار مي‌دهند. با مطالعه اين بخش مي‌توانيد از ميزان تخصص شركت مورد نظر مطلع شويد. مثلا اگر قصد داريد سايتي با يك قالب گرافيكي اختصاصي سفارش دهيد، مي‌توانيد بررسي كنيد كه آيا شركت مورد نظر گرافيك حرفه‌اي دارد و سطح تخصص آن گرافيست در چه حد است.

داشتن يك دفتر كار

شركت هاي طراحي سايت معتبر معمولا يك دفتر كار دارند. البته ممكن است با گروه‌ها، شركت‌ها يا فريلنسرهايي مذاكره كنيد كه به صورت آنلاين كار مي‌كنند و دفتر كار ندارند اما شركت‌هاي باسابقه و باتجربه معمولا يك دفتر كار دارند و جلسات تنظيم قرارداد، بررسي نمونه‌ها و آموزش‌ها را در آن برگزار مي‌كنند. در هنگام كار كردن با شركت‌هاي آنلاين از نظر انتخاب محل جلسات ممكن است ناهماهنگي‌هايي به وجود بيايد.

هنگام همكاري با شركت‌هاي آنلاين بايد در بررسي گواهي‌ها و مجوزها دقت بيشتري داشته باشيد.

نحوه پذيرش سفارش

بسياري از چيزهايي را كه لازم است در مورد يك شركت بدانيد در اولين برخوردها متوجه خواهيد شد. دقت كنيد كه شركت چگونه سفارش شما را بررسي مي‌كند و هزينه‌ها را برآورد مي‌كند. در سايت بسياري از شركت‌ها، پكيج‌هاي قيمت مختلف را مشاهده مي‌كنيد. در اين سايت‌ها مشتري پكيج مورد نظر را انتخاب مي‌كند و با شركت تماس مي‌گيرد. در حالت ديگر براي هر نوع سايت يك محدوده قيمت ارائه شده است. از همين جا مي‌توانيد بفهميد با يك شركت غير حرفه‌اي مواجه هستيد!

هر سفارش طراحي وب سايت ويژگي‌هاي خاص خود را دارد و بايد به صورت جداگانه بررسي شود. اگر با يك شركت حرفه‌اي تماس بگيريد، كارشناس مسئول ابتدا در يك جلسه كسب‌وكار، امكانات مورد نياز و خواسته‌هاي شما را بررسي مي‌كند و سپس با ارائه يك پروپوزال، هزينه‌ها را به اطلاع‌تان مي‌رساند.

در صورتي كه از قبل يك سايت داشته باشيد و بخواهيد آن را بهينه‌سازي كنيد، شركت مورد نظر بايد زماني را صرف آناليز سايت‌تان كند، مشكلات موجود را بررسي كند و مجددا با ارائه يك پروپوزال، راهكارهاي حل مشكلات و ميزان هزينه‌ها را به اطلاع‌تان برساند.

امكانات پيشنهادي

اگر با يك شركت حرفه‌اي مذاكره كنيد، تمامي مراحل طراحي سايت را به بهترين شكل براي‌تان انجام خواهند داد و ديگر نيازي نيست شخصا درگير بسياري از فرايندها شويد. براي مثال مي‌توان به خريد هاست و دامنه يا دريافت گواهي ssl اشاره كرد.

شركت‌هاي حرفه‌اي معمولا خدمات سئو و بهينه‌سازي سايت را نيز ارائه مي‌دهند. براي بسياري از كسب‌وكارها ديده شدن سايت اهميت بالايي دارد و به همين دليل بايد از خدمات متخصصان سئو استفاده كنند. در اين زمينه نيز بايد سابقه شركت را بررسي كنيد. سئو را هيچ وقت نمي‌توان تضمين كرد اما با بررسي سابقه شركت مي‌توانيد متوجه شويد كه توانايي تيم سئو در چه حد بوده است.

از جمله امكانات ديگري كه شركت‌ها پيشنهاد مي‌دهند، آموزش و پشتيباني است. بعضي از سايت‌ها را، با مدتي آموزش، مي‌توانيد شخصا مديريت كنيد. بعضي ديگر نياز به پشتيباني حرفه‌اي دارند. بسته به نوع نياز خود شركتي را انتخاب كنيد كه خدمات مورد نظرتان را به صورت كامل ارائه دهد.

نكته ديگري كه بايد به آن توجه كرد مسئله ريسپانسيو يا واكنش‌گرا بودن سايت است. دقت كنيد سايتي كه تحويل مي‌گيريد حتما بايد ريسپانسيو باشد و در گوشي‌هاي تلفن همراه نيز به خوبي ديده شود. در اين زمينه مي‌توانيد نمونه‌كارهاي قبلي شركت را چك كنيد.

مواردي كه گفته شد، بعضي از مهمترين ويژگي هاي شركت هاي طراحي سايت بود. اميدواريم با استفاده از اين راهنما بتوانيد انتخاب مناسبي داشته باشيد. اين جا در وبنا تمامي اين ويژگي‌ها و نكات را رعايت مي‌كنيم، سطح عملكرد خود را هر روز ارتقا مي‌دهيم و سعي داريم بهترين خدمات طراحي سايت را به شما عزيزان ارائه دهيم.

منبع:

Webna

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 6

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 50
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 256
  • بازدید سال : 656
  • بازدید کلی : 5573
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی